ak_mavish
12-21-2007, 12:32
http://galeri.internethaber.com/images/gallery/75/1.jpg,
ELEKTRONİK YÜKSEK MÜHENDİSİ SABAHATTİN ÇELİK, SAATTE 105 KİLOMETRE HIZ YAPABİLEN MAKİNİSTSİZ METRO VE BANLİYÖ TRENİ ÜRETTİ. TCDD GENEL MÜDÜRLÜĞÜNÜN BEHİÇBEY TESİSLERİNDE 900 METRELİK RAY ÜZERİNDE DENEME SÜRÜŞLERİ YAPILDI
http://galeri.internethaber.com/images/gallery/75/2.jpg
ELEKTRONİK OLARAK KONTROL EDİLEN HIZ-TORK KARAKTERİSTİĞİ VE HAFİF VAGON TASARIMI SAYESİNDE ARACIN ENERJİ TÜKETİMİNİN BENZER SİSTEMLERE GÖRE EN AZ YÜZDE 50 EKONOMİK. TAMAMI YÜZDE YÜZ YERLİ ÜRETİM.
http://galeri.internethaber.com/images/gallery/75/3.jpg
HER BİRİ 100 KİŞİLİK 3 VAGONDA 300 KİŞİ TAŞINABİLİYOR. BÜTÜN VAGONLARIN ÇEKİCİ ÖZELLİĞE SAHİP OLMASI NEDENİYLE ARAÇLAR EĞİMLERDE KAYMADAN TIRMANMA ÖZELLİĞİNE SAHİP.
http://galeri.internethaber.com/images/gallery/75/4.jpg
BAŞLANGIÇTA SADECE KENT İÇİ METRO VE BANLİYÖ TRENİ OLARAK TASARLANDILAR. ARAÇLARIN SÜRÜŞ VE GÜVENLİK TESTLERİ TAMAMLANDIKTAN SONRA ŞEHİRLERARASI YOLCU VE YÜK TRENİ İÇİN PROTOTİP ÇALIŞMALARI OCAK 2008 TARİHİNDEN İTİBAREN BAŞLATILACAK
http://galeri.internethaber.com/images/gallery/75/5.jpg
TEKERLEK ÇAPI SADECE 33 SANTİMETRE OLAN VE 100 YOLCU TAŞIMA KAPASİTESİNDEKİ VAGONLAR 7 TON AĞIRLIĞINDA. AKILLI MOTOR SÜRÜCÜLERİYLE DONATILAN ARACIN GELİŞTİRİLEN PROGRAM SAYESİNDE MAKİNİSTSİZ OLARAK HAREKET EDEBİLİYOR. GEREKTİĞİNDE BİR SÜRÜCÜ TARAFINDAN DA İDARE EDİLEBİLECEK.
http://galeri.internethaber.com/images/gallery/75/6.jpg
GERİ BESLEMELİ DİNAMİK FREN SİSTEMİ SAYESİNDE ARACIN ARIZA YAPMA OLASILIĞININ YANI SIRA BAKIM MASRAFLARI VE İŞLETME GİDERLERİ DÜŞÜYOR. ÇELİK, BENZER TEKNOLOJİNİN ŞEHİRLERARASI YÜK TRENİNDE KULLANILMASI HALİNDE ÖRNEĞİN ANKARA-İSTANBUL ARASINDA 1 TON YÜKÜN TAŞIMA MALİYETİ 1 YTL'NİN ALTINA DÜŞECEK.
internethaber
ELEKTRONİK YÜKSEK MÜHENDİSİ SABAHATTİN ÇELİK, SAATTE 105 KİLOMETRE HIZ YAPABİLEN MAKİNİSTSİZ METRO VE BANLİYÖ TRENİ ÜRETTİ. TCDD GENEL MÜDÜRLÜĞÜNÜN BEHİÇBEY TESİSLERİNDE 900 METRELİK RAY ÜZERİNDE DENEME SÜRÜŞLERİ YAPILDI
http://galeri.internethaber.com/images/gallery/75/2.jpg
ELEKTRONİK OLARAK KONTROL EDİLEN HIZ-TORK KARAKTERİSTİĞİ VE HAFİF VAGON TASARIMI SAYESİNDE ARACIN ENERJİ TÜKETİMİNİN BENZER SİSTEMLERE GÖRE EN AZ YÜZDE 50 EKONOMİK. TAMAMI YÜZDE YÜZ YERLİ ÜRETİM.
http://galeri.internethaber.com/images/gallery/75/3.jpg
HER BİRİ 100 KİŞİLİK 3 VAGONDA 300 KİŞİ TAŞINABİLİYOR. BÜTÜN VAGONLARIN ÇEKİCİ ÖZELLİĞE SAHİP OLMASI NEDENİYLE ARAÇLAR EĞİMLERDE KAYMADAN TIRMANMA ÖZELLİĞİNE SAHİP.
http://galeri.internethaber.com/images/gallery/75/4.jpg
BAŞLANGIÇTA SADECE KENT İÇİ METRO VE BANLİYÖ TRENİ OLARAK TASARLANDILAR. ARAÇLARIN SÜRÜŞ VE GÜVENLİK TESTLERİ TAMAMLANDIKTAN SONRA ŞEHİRLERARASI YOLCU VE YÜK TRENİ İÇİN PROTOTİP ÇALIŞMALARI OCAK 2008 TARİHİNDEN İTİBAREN BAŞLATILACAK
http://galeri.internethaber.com/images/gallery/75/5.jpg
TEKERLEK ÇAPI SADECE 33 SANTİMETRE OLAN VE 100 YOLCU TAŞIMA KAPASİTESİNDEKİ VAGONLAR 7 TON AĞIRLIĞINDA. AKILLI MOTOR SÜRÜCÜLERİYLE DONATILAN ARACIN GELİŞTİRİLEN PROGRAM SAYESİNDE MAKİNİSTSİZ OLARAK HAREKET EDEBİLİYOR. GEREKTİĞİNDE BİR SÜRÜCÜ TARAFINDAN DA İDARE EDİLEBİLECEK.
http://galeri.internethaber.com/images/gallery/75/6.jpg
GERİ BESLEMELİ DİNAMİK FREN SİSTEMİ SAYESİNDE ARACIN ARIZA YAPMA OLASILIĞININ YANI SIRA BAKIM MASRAFLARI VE İŞLETME GİDERLERİ DÜŞÜYOR. ÇELİK, BENZER TEKNOLOJİNİN ŞEHİRLERARASI YÜK TRENİNDE KULLANILMASI HALİNDE ÖRNEĞİN ANKARA-İSTANBUL ARASINDA 1 TON YÜKÜN TAŞIMA MALİYETİ 1 YTL'NİN ALTINA DÜŞECEK.
internethaber