|
![]() |
#1 |
![]() Abdullah kardeşim bu konuda sana hak veriyorum, sadece vicut hatlarının belli olmaması yetmiyor zira dikkat çekecek kadar renkli giyinmek veya yüzün burun altından değilde üstünden dahi kapanması sakıncalı oluyor zira gözlerde her zaman bir çekicilik oluyor, fakat burun dışarıda kaldığı vakit çekicilik söz konusu olmuyor.
Ayrıca mahremiyet haricinde güzel görünmek için çaba sarf etmek çok sakıncalı bir durum, ALLAH c.c muhafaza dinden dahi çıkma durumu söz konusu, buna sebep ise göz zinasıdır ve bakarkende güzele bakmak sevaptır demek, zira ALLAH c.c zinanın her türlüsünü yasak kılmıştır ve bu sözü söyleyen insan ALLAH c.c muhafza ALLAH,ın c.c ayetini inkar etmektedir ve göz ile zinanın helal olduğunu iddaa etmektedir ve buda kulu dinden çıkarmaktadır, söyleyen ve ona sebep olan açısından...
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
Sayfayı E-Mail olarak gönder |
![]() |
#2 |
![]() Çok önemli bir konu. Başına eşarp takıp yüzü gözü aşırı makyajlı modaya uyan pantolun ve topuklu ayakkabılar vs. Bu giyim tarzını benimseyen hanımlar hiçde iyi tepkiler almıyo. ( İçi dışı bir değil gibi.) Buruk bir duyguyla karşıyım...
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Alıntı:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Alıntı:
bunu yapan bi arkadaşımız var uyarırız....günah deriz derki biliyorum...kabul ederek yapıyo...kalkıp bana ayet yada hadis bulun demiyor.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zaten bilmeyerek yapıyor demedimki sadece iyi tepkiler alınmıyo dedim. Şahsen benim annem bu tür manzaralarla karşılanca isyan ediyo ve annem gibi birçok insan var demek istediğim yararlı değil zedeleyici.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() arkadaşlar bu kadar dar görüşlü olmayalım elbette vucüt hatlarını belli edecek şeylerin giyilmesi uygun değildir zaten gerçek manada kapalı olan hanımlar ne giyeceğini gayet iyi bilir, düşük bel pantalon giyip belini açmaz...bence bunu burada tartışmanın anlamı yoktur..saygılar...
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Kıyas; şer'i hükmü malûm olmayan bir hâdiseyi; şer’î hükmü bilinen başka bir hâdiseye benzetmekle hüküm vermektir. Şöyleki; iki hâdiseden birinin sebebi gibi bir sebep, diğerinde de bulunursa, onun hükmü gibi bir hüküm bu ikinci hâdise için de verilebilir. Fıkıh kitaplarımız, kıyas ile tespit edilen hükümler ile doludur. Şunu da ifade edelim ki, kıyas yapmak zannedildiği gibi kolay bir iş değildir. Şöyle ki, bir hükmün çeşitli illetlerinin bulunması halinde bunların hangisinin fetvada esas tutulacağına karar vermek ancak konusunda uzman din bilginlerinin işidir..
Yani kıyas, hükmü açık bir şekilde belirtilmeyen durumlar içindir. Ve din bilginlerinin işidir. Herkes kendi kendine bir hüküm veremez Abdullah bey.. Yani dolmuşta pantolon giyilir, takside farklı bişey, yürürken farklı bişey giyilir..Pek mantıklı değil bu söylediğiniz.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Alıntı:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
Seçenekler | |
Stil | |
|
|