![]() |
Hangi GSM Operatörünü Kullanıyorsunuz ?
hangi GSM operatörünü kullanıyorsunuz? artık numaramız değişmeden GSM operatörünü değiştirebilecez. Siz farklı bir operatöre geçmeyi düşünüyor musunuz?
|
Faturalı hat sahibine özel kampanya
http://image.haber7.com/haber/haber7/photos/58962.jpg Turkcell'in, faturalı bireysel hat sahibi müşterileri için yarından itibaren bir kampanya başlattığı bildirildi. İşte kampanya'nın ayrıntıları... Turkcell'in, faturalı bireysel hat sahibi müşterileri için yarından itibaren bir kampanya başlattığı bildirildi. Turkcell'den yapılan yazılı açıklamada, Turkcell bireysel faturalı hat sahiplerinin, "BEDAVA" yazıp 8040'a gönderdiklerinde, "haftanın 2 günü tüm Turkcell'lilerle bedava konuşacağı" kaydedildi. Yarından itibaren başlayacak kampanyaya katılmak için kısa mesaj göndermenin yeterli olduğu, kampanya için herhangi bir ek ücret ödenmediği belirtildi. Açıklamada, Turkcell abonelerinin, sistem tarafından verilen ve biri hafta içi, diğeri hafta sonuna denk gelen iki günde, ayda toplam 64 saat "bedava" konuşma hakkına sahip olacağı, "2 Gün Bedava" kampanyasının, 8 Kasım - 28 Aralık 2008 tarihleri arasında, kısa mesajla kayıt olan ilk 1 milyon Turkcell abonesi için geçerli olacağı vurgulandı. AA |
Avea'dan her ay yüzlerce forma hediye
Ekim, Kasım, Aralık aylarında yüklediğiniz her 100 kontör ya da faturanızdaki her 20 YTL karşılığında 4 büyüklerin formalarından birini kazanabilirsiniz. Hemen "takımınızı, isminizi soyadınızı, adresinizi" (örn: FB Mehmet Yildiz Zafer Cad. No:7/3 Macka Istanbul) yazarak 4848'e ücretsiz SMS gönderin, her ay yapılacak çekilişlere katılmaya hak kazanın. 4 Büyüklerin sponsoru Avea'dan binlerce maç bileti hediye Kampanya'ya katılmak için hafta içi hergün 13.00'dan sonra takımınızın ismini yazıp (örn: FB) 1212'ye gönderin, SMS gönderen ilk 5 kişiden biri olun, takımınızın o hafta kendi evindeki maçına çift kişilik bilet kazanın. 10. Haftanın Bilet Verilecek Maçları: Beşiktaş-Kocaelispor, Fenerbahçe-Galatasaray, Trabzonspor-Hacettepe |
avea faturalı
|
Avea kontörlü.
|
Murat hocam tanıtım çalışmaları iyi gidiyor hee :w:
Ben Turkcell ve Avea kontörlü kullanıyorum. |
Alıntı:
yakında forumda hat satışı yapacam :w: ben de turkcell faturalı kullanıyorum. |
Murat kardeş hepsi seçeneğini koymayı unutmuşsun ben tüm operatörleri kullanıyorum kontörlü olanlarından eğer kampanyalara katılırsın hepsi sudan ucuz valla :güzel: |
Numara taşımada süreç nasıl işliyor?
http://image.haber7.com/haber/haber7/photos/93658.jpg Numara taşınabilirliği uygulamasıyla, numarasını başka bir operatöre taşımak isteyen aboneler için süreç belirlendi. İşte yapmanız gerekenler Mobil numara taşınabilirliği uygulamasıyla, numarasını başka bir operatöre taşımak isteyen abonenin, kimlik fotokopisi ile bir alıcı şebekeye şahsen başvurması gerekiyor. Numara taşınabilirliği, 6 aşamalı bir süreçten oluşuyor. İlk aşamada abone, kimlik fotokopisi ile bir alıcı şebekeye şahsen başvuruyor ve başvuru esnasında taşıma talep formu, abonelik sözleşmesi doldurularak, müşteri tarafından imzalanıyor. İkinci aşamada abone yeni SIM kartını alırken, alıcı şebeke, talebi Merkezi Referans Veri Tabanına iletiyor. Verici şebekenin abone bilgilerini kontrol ettiği üçüncü aşamada, Merkezi Referans Veri tabanı, talebi diğer operatöre gönderiyor. Diğer operatör gelen bilgilerle, kendi sistemindeki bilgileri kontrol ederek, "onay" veya "ret" veriyor. Sürecin dördüncü aşamasında, aboneye transfer saati ve mesajı ile ilgili bir mesaj gönderiliyor. Onay verilmesi durumunda, alıcı şebeke sistemine bilgi ulaşıyor ve müşterinin mevcut numarasına SMS ile taşıma tarih ve saat bilgileri iletiliyor. Beşinci aşamada, yeni SIM kart telefona takılıyor. Geçiş sürecinde iletişimin kısa bir süre kesilebileceği uyarısında bulunuluyor. Sürecin son aşamasında abone, alıcı şebekeden hizmet almaya başlıyor. Taşıma sonrasında müşteriye gelen aşamalarda arayan kişi, farklı bir ton duyuyor ve böylece taşıma yapıldığını anlıyor. -KURUMSAL ABONELER İÇİN SÜREÇ- Numaralarını taşımaya karar veren kurum, operatörün müşteri hizmetlerini, kurumsal kanal bayisini veya kurumsal satış yöneticisini arayarak, şirket numaralarını taşımak istediğini belirtiyor. Söz konusu yönetici, kurum yetkilileri ile randevulaşarak, bu kişiler tarafından doldurulan talep formunu ve abonelik evraklarını teslim alıyor ve şirket numaralarının taşınma talebi, diğer operatöre iletiliyor. Diğer operatörün, şirket bilgilerini kontrol edip geçiş onayını vermesinin ardından şirkete, numarasını taşıdığı operatörden hizmet almaya başlayacağı zaman bildiriliyor. Şirket elemanları, belirtilen tarih ve saatte yeni SIM kartlarını cep telefonlarına takarak, hizmet almaya başlıyorlar. Ayrıca, aynı anda birden fazla sayıda hat için veya kurumsal hatlar için toplu başvuru yapılabiliyor. AA |
İlk turkcell kontörlü kullanıyordum,bunu verdim babama ardından telsim kontörlü kullandım,baktım çok kontör gidiyor gittim avea aldım kontörlü.39 kontör karşılığında 5000 sms geliyor :=) chp ortakmış bu şirketle :S
|
yahu buna benzer bir konu vardır zaten foprumdaama neyseeeeee ;)
|
Alıntı:
chp avea ile ortak mı? ben devlete daha yakın durduğunu sanıyordum. bir de italyanlarla ortaklığı var galiba. aria ile birleştiler. |
birden fazla seçenek işaretleyebilseydik keşke :w:
bende avea ve türkcell kntli bide türkcell faturalı var :w: |
Alıntı:
Eyvallah kardeşim. Sayende haberimiz oldu. Mükemmel bir kampanyaymış. :güzel: Sağolasın. + |
Alıntı:
+ için tşkler :yehoo: kampanya gerçekten mükemmel. kampanya yarın başlıyor. mesaj atmayı unutma. malum bu kampanya sınırlı. 1 milyon abone yararlanabilecek. bu arada aynı hattı kullanıyoruz. GSMdaşım ;D :merhaba: |
hem avea hem turkcell konturlu =/
|
Vodaaaaaaa kontörlü ;1
|
koskoca forumda telefon kullanmayan kimse yok ;D
|
Onlar ankete katılmıyordur belki :hihi2:
|
avea faturalı ve gayet memnunum yaşasın avea!!!
|
Turkcell Kontörlü
Vodafone " Avea " |
turkcelle avea başabaş gidiyor. gavur vodafone ligin dibine demir attı ;D
|
Operatör değiştirmede 3 günün raporu
9 Kasım’da gece yarısı uygulamaya giren mobil numara taşınabilirliği (MNP) sistemi kapsamında bugüne kadar toplam 37,000 abonenin operatör değiştirdi. Telekomünikasyon Kurumu tarafından 9 Kasım’da gece yarısı itibariyle uygulamaya giren mobil numara taşınabilirliği (MNP) sistemi kapsamında bugüne kadar toplam 37,000 abonenin operatör değiştirdiği belirtildi. Telekomünikasyon Kurulu (TK) Başkanı Tayfun Acarer, daha önce MNP sistemi ile mevcut abone sayısında bir miktar düşme beklediklerini, toplam abone sayısının yüzde 10’unun işletmeci operatörünü değiştirmesini öngördüklerini söylemişti. Türkiye’de aktif mobil telefon abone sayısının 65 milyon civarında bulunuyor. Reuters’a bilgi veren bir sektör yetkilisi, “Sistemin 9 Kasım’da başladığı ve abone sayısının 65 milyon olduğu dikkate alındığında, operatör değiştiren abone sayısı abartılı değil” dedi. Taşınma işlemi abonenin alıcı operatöre başvurması ile başlıyor ve en fazla altı günde tamamlanması gerekiyor. Türkiye’de Turkcell, Vodafone ve Türk Telekom’un iştiraki Avea olmak üzere toplam üç mobil telefon operatörü faaliyet gösteriyor. Sabit telefon numaralarının da taşınmasına olanak tanıyacak Sabit Numara Taşınabilirliği sistemi gelecek yıl 9 Mayıs’ta uygulamaya girecek. haber7 |
Turkcell kontörlü .. =)
|
wodafone kontürlü
awea köntürlü |
Türkcell kontürlü
|
Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş, numara taşınabilirliği uygulamasında, 74 bin kişinin numarasını Turkcell'e taşıma talebinde bulunduğunu duyurdu.
Turkcell'den yapılan açıklamaya göre abonenin mevcut numarasını değiştirmeden operatör değiştirmesine imkan veren yeni uygulamanın ilk beş gününde giden abonenin 3 katı kadar yeni abone aldı. Açıklamaya göre 9- 13 Kasım tarihleri arasında 74.000 tüketici numarasını değiştirmeden Turkcell'e geçme talebinde bulundu. SİSTEMİN SAĞLIKLI YÜRÜMESİ İÇİN 13.000 TEST, 13.000 KİŞİYE EĞİTİM Açıklamada Turkcell'in, GSM kullanıcılarının süreci sıkıntısız ve rahat geçirmelerini amaçladığı belirtildi. Buna göre çalışmalarını Telekomünikasyon Kurumu ile koordineli olarak sürdüren Turkcell, sistemle ilgili 13.000 test gerçekleştirdi. Telekomünikasyon Kurumu gözetiminde Numara Taşınabilirliği Sistemi (NTS) ile yapılan testler 14 Ekim itibarıyla başarıyla tamamlandı. Bayileri ve çağrı merkezi dahil yaklaşık 13.000 kişiyi süreçle ilgili eğitti. Testler, eğitimler ve diğer hazırlıkların tamamlanmasıyla Mobil Numara Taşınabilirliği ile ilgili tüm çalışmaları tamamlamış oldu. TONLU UYARIYA DİKKAT Mobil numara taşınabilirliği sürecinde tüketicilerin tonlu uyarı sistemine dikkat etmesi gerekiyor. Şebeke içinde aranıldığı düşünülen abonenin numarası başka operatöre taşınmışsa arayan kişi bir ton sesi duyuyor. Abonenin burada ton sesine dikkat etmesi faturasına beklenmedik bir ücret yansımasını önleyecek. iha |
Turkcell faturalı...
|
türkcell konturlu
avea konturlu wodafone konturlu |
GSM kampanyalarına yeni önlemler
Telekomünikasyon Kurumu, özellikle GSM sektöründe ortaya çıkan sorunlara çözüm sağlanması amacıyla sektöre ilişkin Tüketici Hakları Yönetmeliğini yeniden ele aldı.OPERATÖRLER HİZAYA ÇEKİLECEK Telekomünikasyon Kurumu, özellikle GSM sektöründe ortaya çıkan sorunlara çözüm sağlanması amacıyla sektöre ilişkin Tüketici Hakları Yönetmeliğini yeniden ele aldı. Hazırlanan taslakta, GSM işletmelerinin düzenlediği kampanyaların kapsamı ve usulleri detaylı şekilde düzenleniyor. Telekomünikasyon Kurulu 2. Başkanı Galip Zerey yaptığı açıklamada, Telekomünikasyon Sektöründe Tüketici Hakları Yönetmeliği`nin 2004 yılında çıkarıldığını ancak 4 yılda çok şeyin değiştiğini belirtti. Yönetmeliğin tekrar ele alındığını ifade eden Zerey, yönetmeliğin sektördeki değişime uygun hale getirileceğini, son 4 yıldaki değişikliklerin mevzuata işleneceğini kaydetti. Zerey, ``Amacımız tüketicilerin mümkün mertebe düşük fiyatla, kaliteli hizmet almasıdır. Bunu verecek işletmeciler arasında da rekabetin sağlanmasıdır. Serbest rekabet ortamında yarışmalarıdır. Bunun için mevzuatımızı güncelliyoruz`` dedi. Zerey hazırlanan taslakta ``Hizmetin kısıtlanması ya da durdurulması`` başlığı altında yeni bir madde konularak hizmetin kesintisiz sürdürülmesinin esas alındığını, hizmetin hangi koşullarda kısıtlanabileceği ya da durdurulabileceğinin hükme bağlandığını ifade etti. İSTENMEYEN MESAJLARA DÜZENLEME Abonelerin acil aramalar konusunda bilgilendirilmesi ve bu hizmetten nasıl yararlanabileceğine açıklık getirilmesi amacıyla ``Acil Aramalar`` başlıklı bir madde eklendiğini anlatan Zerey, abonelerin istenmeyen mesajları alıp almama konusunda tercihte bulunmasına da imkan sağlandığını ifade etti. Zerey, ``Abonelik Sözleşmeli`` maddesine, ``İşletmecinin kendisinin ya da üçüncü kişilerin reklamlarını sesli ya da yazılı mesaj yoluyla abonelerine gönderebilmeleri için abonelik sözleşmesinin imzalanması sırasında abonenin onayını alması gerekmektedir. Abonelerin sözleşmenin imzalanmasından sonra da söz konusu mesajları alma ya da almama konusunda tercih yapma hakkı bulunmaktadır. İşletmeci tarafından bu hak, abonelere kolay uygulanabilir bir şekilde ve ücretsiz olarak sağlanır`` hükmünün eklendiğini bildirdi. KAMPANYALAR Galip Zerey, GSM işletmelerinin düzenlediği kampanyaların da yeniden düzenlendiğini kaydetti. Kampanya konusunun tartışmalı olduğunu, operatörlerin düzenledikleri kampanyalara Telekomünikasyon Kurumunun müdahale etmesini istemediğini belirten Zerey, şunları kaydetti: ``Biz mümkün mertebe kampanyalara engel olmuyoruz. Sadece kampanya ile haksız rekabet yaratılmasın diye bakıyoruz. Gerekiyorsa müdahale ediyoruz. Yaşadığımız tecrübelerden dolayı kampanyalara açıklık getirdik. Kampanya konusunda anlaşılmaz ve kapalı olan kısımlarını biraz daha detaylandırdık ve anlaşılır hale getirdik. Kampanya nedir, süresi ne kadardır, kaç kere tekrarlanabilir, kaç kişiyi kapsar... Çünkü yapacağımız müdahale sonuçta mahkemeye gidiyor. Mahkemelerde yaşanan sıkıntılar oldu. Bunların hepsini mevzuata işledik. Biz burada tüketici mağduriyetini engellemek istiyoruz.`` Galip Zerey, kurumun ortaya çıkan sorunları bir taraftan Kurul kararlarıyla çözerken diğer taraftan bunları mevzuata işlemek üzere çalıştığını, her sorunda değişiklik yapmak yerine, ihtiyaç haline geldiğinde mevzuat değişikliğine gidildiğini belirtti. A.A. |
İyide ben hepsini kullanıyorum ama burada hepsi şıkkı yok ;ı::w:
|
Alıntı:
ençok hangisini kullanıyorsan onu işaretle hocam ;D |
inadına türkcell inadına 100 kontör
|
niye ya inadına :)
ayrıca bildiğim kadarıyla kampanyalardan yararlanman için 150 kontör yüklemen gerekiyor :) |
All times are GMT +3. The time now is 01:14. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Siyaset Forum 2007-2025