05-10-2008, 04:12
|
#39
|
|
Kutlu doğum haftası uydurma
Alıntı:
LüGaT Nickli Üyeden Alıntı
Alıntı:
Bostancı Nickli Üyeden Alıntı
Alıntı:
LüGaT Nickli Üyeden Alıntı
Alıntı:
Bostancı Nickli Üyeden Alıntı
"Süleyman ateş" bu adam Kuranı kerimi kendi kafasına göre tefsir eden sapığın tekidir...
Okula giderken Başörtü takmaya gerek yok Başörtü önemli bir emir değil diyen sapıkta kendisidir..
Medya'da bu tür "Hoca" olarak bilinen sapıklar çoğaldı malesef bunların sözlerine itibar etmeyin..
Kandillerin hiç birisi bidat değildir...
Kutlu doğum haftası sonradan çıkartıldı ama "Bidat" kapsamına girermi onu araştırmak lazım..
Diyanet işleri bile buna bidat demiyor onun için bu sapığın sözlerine itibar etmeyin ;)
|
Arkadaşlar biraz müslüman olun, biraz adil olun, şu ümmeti tefrikaya sokmaktan ne keyif alıyorsunuz, Allah'tan korkun ya hu !
Kimsenin görüşlerini beğenmediği adamı sapık diye yaftalamaya hakkı, yok.
Akılla kur'an kafasına göre tefsir ediyormuş siz birilerini sapık ilan ederken aklınızı kullanmıyor musun? Ciddi misin şaka mısınız siz ?
|
Görüşmü..Kardeşim Namaz 3 vakittir diyor bu adam hangi görüşten bahsediyon..??
Yapmayın Allah aşkına..
|
Arkadaşım görüşünü yerden yere vuralım. Beğenmeyelim, duvardan duvara çalalım. Ama bunu yaparken bile adil olalım. Kutlu doğum mevlid gibi konularda koca koca ehli sünnet alimlerinin itirazları var. Bu insanı sapık ilan etmeye yetmez.
|
Tamam zaten ben sadece Kutlu doğum ve Mevlid kandilinden bahsetmiyorum...
Bakın bu adamın verdiği bir kaç fetvayı aşağıya yazıyorum...
- Prof. Süleyman Ateş, Banka Faizine Faiz değil diyor! Fetvası aynen şöyledir:
“Kur’anda haram olan ribadır yani tefeciliktir. İhtiyaç sahibi bir fakire verdiğin paradan, değerinden fazla almak haram faizdir. Bankalar fakir değil, kâr kuruluşlarıdır. Devlet ise asıl servetin sahibidir. Devlete para yatırmakla yapacağı yatırımlara yardım etmiş olursun. Devlet o paralarla yol yapar, köprü yapar, iş yapar, para kazanır. Buna karşılık bu yatırıma katkısı olanlara bir miktar kâr verir. İşte hazine bonosu budur. Bunun haram olduğu kanısında değilim.”
2- “Abdest ve gusül, namaz kılmak için gereklidir, Kuran okumak için değil. Saygı açısından cünüp vaziyette Kuran ele alınmasa iyi olur ama alınırsa günahı yoktur. Kuran’da böyle bir yasak getirilmemiştir.”
3- “Kurân’da ne bıyıktan, ne de sakaldan söz edilir. Bıyık ve sakal eskilden erkeklik belirtisi olarak düşünülürdü. Bunun dinle bir ilgisi yok.”
4- “Allah’a inanan ve O’na ibadet eden iyi ahlak sahibi insanlar hangi dinden olursa olsun, Cennete giderler.”
5- “En sağlam hadis kitapları, Buhari ile Müslim kabul edilir. Ama bunları okuduğunuz zaman içeriklerinin yüzde 60’ının katmalarla, mantık dışı şeylerle dolu olduğunu görürsünüz.”
6- “Eğer Kuran’da beş vakit namaz vardır diyenler bu konuda açık ve net ayet gösterebiliyorlarsa onların elini öperim ve yazdıklarımdan tövbe edip Allah’tan af dilerim. Ama yok böyle bir ayet. Ayetleri çarpıtıyorlar.”
7- “Hz. Peygamber’in, Mekke’nin fethinde muta nikâhını yasakladığı hakkında rivayetler vardır ama kanaatime göre bu rivayet, Peygamber’den sonra gelen otoritenin etkisiyle üretilmiştir” Çünkü hem Cabir Ibn Abdullah hem de Abdullah İbni Abbas, Hz. Ömer’in, o zamanın şartları gereği olarak muta’yı yasaklamasını kabul etmemişler, Ömer yasaklamasaydı bu millet zina etmeyecekti demişlerdir.”
Bu adam inkar edenin kafir olacağı Buhari ve Müslimin %60'nı mantık dışı buluyor inanmıyor...
5 vakit Namazla ilgili o kadar sağlam Hadisler bulunurken inkar ediyor Kuran'da yok 3 vakit diyor...Bunu söyleyen Dinden çıkar...
Kurandan başka delil kabul etmiyor..
Peygamberimiz bu adamların çıkacağını haber vermişti önceden..
"Sizden biriniz koltuğuna yaslandığı halde, kendisine emrettiğim veya yasak ettiğim hususlardan bir husus tebliğ edildiğinde, “Biz bunu tanımayız, biz ancak Kur’an-ı kerim’de olanlara tabi oluruz.”diyerek bunu alışkanlık haline getirmesin.” (Ebu Davud, İbn-i Mace)
Hasan b. Cabir dedi ki; Mikdam b. Madi Kerib’in şöyle dediğini işittim. Rasulullah (Sallallahu Aleyhi Vessellem) Hayber günü bazı şeyler haram kıldıktan sonra şöyle buyurdu.
“Sizden birinizin koltuğuna yaslanarak:”Aramızdaki hakem Allah’ın kitabıdır. Ondan helalden ne bulduysak helal, haramdan ne bulduysak da haram kılarız,” sözünü sarf etmesinin yakın olmasından korkulur. İyi biliniz ki Allah Resulünün bir şeyi haram kılması Allah’ın o şeyi haram kılması gibidir.” (Hâkim, Tirmizi, İbn-i Mace)
|
|
|