|
![]() |
#1 |
![]() Satın alınan ürünün yerlisi, yabancısı önemli değil. Salgılattığı hormonlar önemlidir. Pazarlama özellikle son dönem bunun üzerine yoğunlaşmıştır.
Çoğu soruda olduğu gibi burada da cevap için psikoloji ve sosyolojiye başvurmak lazım. Konu, burada anlatılmayacak kadar detaylı ve uzun bir süreçtir. Bilgi anlamında tatmin olmak istiyorsanız, Philip kotler - A'dan Z'ye pazarlama ve Martin lindstorm - buy-ology kitaplarını okumanızı tavsiye ederim. Bu iş sadece gümrük, fiyat aralıkları, kalite gibi unsurlardan sebeplenmiyor, Unilewer'i bir inceleyin veya P&G yi. Yeterli incelemeyi yaparsanız olaya çok farklı bir açıdan bakarsınız.
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
Sayfayı E-Mail olarak gönder |
![]() |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|