|
|
|
|
#1 |
|
Bence de şhowa gerek yok show veya şov daha iyi.
|
|
|
|
|
|
|
| Sayfayı E-Mail olarak gönder |
|
|
#2 | |
|
Alıntı:
Kopmadan birlikte çözebilirsek ırkçı faşist dayatmaları diğer etnik grupların üzerinden kaldırabilirsek birlikte yaşama umudumuz artar. Türkiye türklerin değildir türkiye hepimizin toprağıdır. Eğer çoğunluğun dayatması bu memlekette uygulanacaksa ülke parçalanır yakında benden söylemesi .. |
||
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Alıntı:
o acidan bakarsak demokratik acilimida referanduma götürelim yüzde 20 den 1 fazla destek cikmaz!.. sonucta bu konuyu referanduma götürüp oylamaya sunmak cogunlugun, azinliga tahakkümü olur.. bakiniz demokrasi demek cogunlugun hakli oldugu anlamina gelmez aslinda demokrasi azinligin hakkini savunur yani yüzde 1 de olsa azinlik iste o yüzde 1 icin demokrasi gereklidir.. siz özgürlükler konusunu siyasete alet ederseniz birileri bu isi vatan, millet, sakarya edebiyatina döker ve bireylerin birbirlerine bakis acisi degisir.. o acidan bazi konular toplumsal uzlasiyla, konsensüsle cözülmelidir mesela kürtce tv yada akdamar kilisesinde ayin referanduma götürülseydi evet cikarmiydi! |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bırakın andı normal gelişmiş devletlerde o küçük çocukları sıraya dizmek bile yoktur. ABD ilköğretimde 70 bin farklı kelime kulanır eğitimde, İngiltire 63 bin civarında, Türkiye ise 3 bin farklı kelime kulanır. İngiliz yazar William Shakespeare 30 bin kelime, Fransız yazar Victor Hugo 27 bin farklı kelime Türk yazar Namık kemal ki zamanın edebiyat ortamı uygun olması ve divan mirasının da etksiyle 23 bin farklı kelime kulanmıştır. Özelikle çağımız için bu ilköğretim verileri önemli. Bundan dünayıyı kimin yönettiğini rahatlıkla çıkarabilirsiniz. Bizim tartıştığımz marş oluyor baş takması oluyor. Bunları bile tartışmak güzel aslında vay be gelişme var demek adına.
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Alıntı:
Sebebini yazsam, sayfalar sürer. Ama ben tarafsızlığında korunması adına 32 dil bilen dünyaca tanınmış bir dil şampiyonunun, Vandewalle'nin sözlerine yer vermek istiyorum; "Satrançta kurallar mantıklı, basit ve az sayıda... 7 yaşındaki bir çocuk bile satranç oynamasını öğrenebilir... Temeldeki bu kolaylığa rağmen satranç oynayan kişi hayatı boyunca sıkılmaz. Çünkü oynama imkanları sınırsızdır... Aynı durumun Türkçe dilbilgisi sisteminde bulunması bence Türk dilinin en büyük özelliğidir..." Türkçe gerçekten bir satranç misali. Kurallar mantıklı, basit ve az sayıda. Ama hamle sayınız sınırsızdır. Bu nedenle az kelimeyle çok şey anlatabiliyoruz. Bu bizim cahil olduğumuzu göstermiyor. Bilakis dilimizin zenginliğini gösterir. |
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Alıntı:
|
||
|
|
|
#8 | |
|
Alıntı:
Bu bir durum tespitidir. Elbetteki daha iyi bir eğitime ihtiyaç vardır. Bunu ayrı bir başlık altında tartışabiliriz. Eğitim sistemindeki sorunları değerlendirebiliriz. Fakat benim izah ettiğim durumun, dar bir eğitimi istemekle olan ilişkisini ben çözemedim. |
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Alıntı:
|
||
|
|
|
#10 |
|
daha hassa konular da bu kadar incelik gosteriyormuyuz...
tartistigimiz konuya bak... adam bizim dinimize bacimizin ortusune laf atarken bakiyoruz ve hemen unutuyoruz... bizim gecligimiz yok andimiz kaldirilsin fasistlik desin... asil yapilan fasistligi goremesin... |
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|