|
![]() |
#1 | |
![]() Alıntı:
Galibilik tarikatı görüşlerini gizlemek,saklamak gibi bir çaba içerisinde değil. Bunu fark etmemiş olmak sizin için bir dikkatsizlik olsa gerek. Hz. Allah'ın Kuran'da beyan etmesine karşılık senin kavramak istemediğin hususları tekrar yazıyorum. İşimiz İSLAM.İSLAMDAN BAŞKA DİN ARAYAN HÜSRANDADIR. ALLAH VAR DİYEN MÜSLÜMANDIR. İMAN AMENTÜ DEKİ BÜTÜN HÜKÜMLERİ NEFSİNDE TATBİK ETMEKTİR.(PEYGAMBER EFENDİMİZDEN ÖNCEKİ PEYGAMBER VE KİTAPLARA İNANIRIZ AMMA ONLAR TAHRİF OLDU,HÜKÜMLERİ KALMADI,HANİ ORJİNALİ NEREDE GİBİ,PEYGAMBERLİKLERİ BİTTİ GİBİ MAZERETLER UYDURMADAN) (NURU MUHAMMED)İ ADEM SAFİYYULLAHTAN BAŞLAR CÜMLE PEYGAMBER EFENDİLERİMİZDE ZUHURU GÖRÜLEN VE KIYAMETE KADAR DEVAM EDECEK OLAN HAZRETİ ALLAHIN UMUMA ŞAMİL RAHMET SIFATININ TECELLİSİDİR! EHLİ KİTAP KAFİR-GAVUR-GAYRİMÜSLİM DEĞİLDİR. İSLAM'DA BEŞ ŞART YOKTUR.NAMAZ,ORUÇ,ZEKAT,HAC,TEMEL İBADET VE TAATLARDIR.ALLAH VAR DİYEN MÜSLÜMANDIR. BÜTÜN ALLAH ELÇİLERİ KENDİNDEN ÖNCE GELENLERİ TASDİK ETMİŞLER,SONRA GELECEK OLANLARI MÜJDELEMİŞLERDİR. EVLİYALAR PEYGAMBER VARİSLERİDİR.HER ŞERİATIN EVLİYASI VARDIR. H.GALİP HASAN KUŞÇUOĞLU HZ. ALLAH'IN EVLİYASI, PEYGAMBER EFENDİMİZİN VARİSİDİR. ATATÜRK DİNİ BÜTÜN BİR İNSANDIR.ATATÜRK'E İMANSIZ DİYEN İMANSIZDIR.BU MİLLET İÇİN HAYATINI ORTAYA KOYAN İNSANA HAKARET ETMEK NANKÖRLÜKTÜR.(YAŞADIĞIMIZ GÜNLER BİZLERE DERS DEĞİL Mİ?)
![]() |
||
![]() |
![]() |
|
Sayfayı E-Mail olarak gönder |
![]() |
#2 | |
![]() Alıntı:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Allah'a ve peygamberlerine iman eden ve onlardan hiçbirini diğerlerinden ayırmayanlara işte Allah onlara pek yakında mükâfatlarını verecektir. Allah çok bağışlayıcı ve esirgeyicidir.
Nisa 152 Ey inananlar, Allah'a, Elçisine, Elçisine indirdiği kitaba ve daha önce indirmiş bulunduğu kitaba inanın. Kim Allâh'ı, meleklerini, kitaplarını, elçilerini ve âhiret gününü inkâr ederse o, delalete uğrayanlardandır. Nisa 136 Şöyle de: Ey kitap ehli! Yalnızca Allah'a, bize indirilene ve daha önce indirilene inandığımız için mi bizden hoşlanmıyorsunuz? Oysa çoğunuz yoldan çıkmış kimselersiniz. Maide 59 Kitâp ehliyle, haksızlık edenleri dışında en güzel tarzda tartışın ve deyin ki: "Bize indirilene de size indirilene de inandık. Tanrımız ve Tanrınız birdir, biz de O'na teslim olanlarız." Ankebut 46 «Biz, Allah'a ve bize indirilene; İbrahim, İsmail, İshak, Yakup ve esbâta indirilene, Musa ve İsa'ya verilenlerle Rableri tarafından diğer peygamberlere gelenlere, onlardan hiçbiri arasında fark gözetmeksizin inandık ve biz sadece Allah'a teslim olduk» deyin. Bakara 136 Konu fican tarafından (08-18-2013 Saat 21:53 ) değiştirilmiştir.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||||
![]() Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
Musa Peygamber Efendimizi Hz. Allah Firavn'a burhanlar ile gönderdi.Dediler ki bu sihirbaz.Eğer Hz.Allah Firavn'a git mulayemetle anlat demeseydi, herhalde Musa a.s. elindeki asasını Firavn'un kafasına geçirirdi Allahualem.Ancak Firavun'un sonunun daha feci olduğu aşağıdaki ayette beyan ediliyor. BU GÜN BİRİ ÇIKSA BEN MUSA'YIM DESE. HZ.ALLAH'IN EVLİYASINI İNKAR EDEN,PEYGAMBER EFENDİMİZİN VARİSİNİ TANIMAYAN,HAKİKATİN ORTAYA ÇIKMASINA YARDIMCI OLMAYANLARIN MUSA'YI TANIYABİLECEĞİNİ DÜŞÜNMEK BİR HAYAL OLSA GEREK. Alıntı:
Alıntı:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Suçta ısrar eden, müebbet mahkûm olur.
Şeytanın cennetten kovulmasının sebebi de, hata yapmış olması değil, hatasında ısrar ve inat etmiş olmasıdır. Hatasını anlayan, hatasından dolayı özür dileyen, af isteyen Hz. Adem, af edilmiş ve adam olmuştur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Hazreti İsa Aleyhissselamın vefatından 609 sene sonra, ahir zaman Peygamberi Hz. Muhammed Mustafa Aleyhi ve Sellem efendimizin elçiliğinde ihsan edilen Hazreti Kur’an da, daha evvel Hz. Allah’ın ihsan eylediği cümle beşerin maddi ve manevi nizamının özünü sağlamaya Allah’ın bildirdiği esasta değişmeyen ve zamana göre ihsan edilen kitaplar ve sahifeler, cümlesi Hz. Allah’ın cemi kullarına hiç şüphesiz lütfu ihsanıdır.
Cümle Allah elçilerine ilahi kitapların ve suhufların hangisi ihsan edildiyse dünya yaşantıları ihsan edilen emri ilahiyenin tefsiridir. Allah’a iman eden her sınıftan kulların ekserisinin emri ilahiyenin özünü idrak edenlerin samimiyetlerine göre taltifi ilahiyeye nail oldukları her devirde görülebilir. İşte bu samimiyeti cümle Allah kullarına duyurmak kastı ile, Hz. Allah’ın bildirisini tekraren tek din vardır, İslamiyettir. Müslümanlarsa kardeştir. Cümle Allah elçilerinin dinleri İslamdır. Beşeri ölçü Allah’ın var olduğuna inanan müslümandır emri üzerine amel etmekte samimi olan mü’mindir, ittika sahibidir. Hangi peygamberin şeriati ile yükümlü ise peygamberin ismi ile anılır. Bu gerçeği kabul edenler, bu gün azınlıkta oldukları görülsede, asri idrak edenlerin hakikat ışığı azda olsa görülmeye başladı. Görenlerin adedi günbe gün artıyor. Elhamdulillah. Allah gerçeğe zeval vermesin. Zalimlerin şerlerinden iman edenleri korusun. Amin Pir-i Gâlibi H.Galip Hasan Kuşçuoğlu Konu fican tarafından (08-20-2013 Saat 22:01 ) değiştirilmiştir.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() RÜYA Rüya; Cesedin sıkletinden feraha eren ruhun kendi-nin çözemeyeceği tertibi ilâhi olan, tertibi ve tanzimi beşerin elinde olmayan, mota mot izahı yapılamayan manevî bir alemdir. Tabiri ehline aittir. Caizdir. Vahyi ilâhinin 46 cüzde bir cüzüdür. Peygamberimiz Efendi-mize 23 sene vahiy geldi. Altı ayı rüya aleminde geldi-ği için rüyaya vahyin 46 cüzde bir cüzüdür denildi. “Yusuf’a biz rüya tabirini öğrettik. Ona hikmet ver-dik. Hikmet verdiklerimize çok çok rahmetimizi ihsan ederiz.” Sadık rüya vardır, kâzip rüya vardır. Ölçü ehline verilmiştir. Peygamberimiz Efendimiz sabah namazından sonra cemaate dönerler ashâba hitaben: "Bu gece manevî rüya gö-ren var mı?" diye sorarlardı. “Ben gördüm, ya Resulallah” di-ye gördüğü manayı anlatırlar, Efendimiz tabir buyururlardı. Bazen: "Ya Eba bekir, sen tabir et" buyururdu. Anladığı ka-darını tabir ederler, “isabet ettim mi? ya Resulallah” diye so-rarlar idi. Cevaben: “Bir kısmına isabet ettin, bir kısmına isabet edemedin” buyururlar ve anlamını izah ederlerdi. Bazan da Ömer’ül-Faruk (r.a) Efendimize sorarlardı. Muta-savvufîn bu sünneti vazife olarak icra eder. Kur’an'da mevcut olduğundan inkârı küfürdür. Ehline hikmettir, rahmettir. Avam rüya ile amel edemez. İstihare de rüyadır. Rüya tabi-rinin kitabı yazılmaz. Yazılanlar hakikat dışıdır. Kaide bu-dur. Bazı istisnailer kaideyi bozmazlar. Rüyayı anlatacak ehil bulamadınsa, taşıyamıyorsan, akar suya anlat. Hazreti Resûl-i Ekrem (s.a.v.) Efendimiz Hazreti Aliyy’el-Murtaza (r.a.) Efendimize: “Ya Ali, bir sır versem taşıyabilir misin?” buyurdu. “Ta-şırım, ya Resulallah” dedi, kabul etti. Resûl-i Ekrem (s.a.v.) ashâb-ı ile gaza dönüşünde kuyudaki suyu kan renginde görünce, Hazreti Ali (r.a.)’a bakarak: “Ya Ali, sırrı taşıyamadın da kuyuya mı anlattın?” buyurdu. “Evet, ya Resulallah. Ağırlığını kaldıramadım.” Mevlâna Celâleddin-i Rumi Mesnevi-i Şerif’inde anla-tır: O sudan yetişen kamışlar ney olup, aşk nefesi veril-di. O nefes avama gizli, aşk ehline aşikardır. Neyden dökülen nağmeler aşk sırrını anlatır. Herkesin kulağı nağmelerde ilâhi zevki bulamaz. İncir gibi tatlı, güzel meyveleri her kuş yiyemez. Turuk-i âliyyede adaptır, hakikattır. Dervişin rüyasını mürşidinden gayrı ya anlatması edebe uygun değildir. Mür-şidi gayrı ya anlatmasında mahzur görmedi ise anlatır. An-latmasına izin vermedi ise mahrem olarak kalır. Emanetul-lahtır. Rüya tabiri irticalen olur. Mürşide evhamla ilhamı ayırt edecek ölçü verilmiştir. Mürşit rüyanı tabir etmedi ise, “illâ tabir et” diye ısrar edebe uygun değildir. O kadar. Pir-i Gâlibi Seyyid H.Galip Hasan Kuşçuoğlu TASAVVUF VE ZİKRULLAH |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Etiketler... Lütfen konu içeriği ile ilgili kelimeler ekliyelim |
tasavvuf |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|