|
|
#25 | |
|
Alıntı:
Tabi farklar olur. Bİr sınıfta 2006 çocukta var, 2008 li çocukta var. Arada 24 ay var. Öğretmen napsın buna aynı sınıfta. 2008 li çocuklar için uyum haftası var 16 haftalık (4 ay) bunu yapacaksın diyor. Uyum haftasında boyama, çizgi filan gidiyor. Harf filan asla yok. Büyük çocuk patlar tabi sıkıntıdan. Sen uygulamayı değiştirince müfettişi sen napıyorsun diyor. Müfredat bu diyor. Bizi anaokulu öğretmeni yaptılar resmen. Bir önce geçer, diğeri sonra geçer. Bu öğretmene ve diğer öğrencilere haksızlıktır, zulümdür. Sen sistemle zırt pırt öğretmene sormadan oynarsan, sonra öğretmenden iyi iş beklersen bu öğretmene haksızlıktır. 4+4+4 dedi de noldu. Al bu sene 60 aylıktan vazgeçti, tepkilerden geri adım attı. Bak yine 69 ay oldu. Veli bile bilinçlendi de göndermemeye başladı. Kitap olayı bir senelik değil iki senelik olay. Bana hem kaynak almayı yasaklayacak, hem de yanlış kitapla eğitim yap diyecek. E sonrada siz diyeceksiniz ki öğretmen bu hataları düzeltsin. Kimse kusura bakamasın ama herkes işini iyi yapsın. Sadece öğretmen değil. Bunda el insaf diyecek bir durum da yok. Ben Bursa merkezde yaşıyorum. Çocuğumum gittiği İmam Hatip, Lise bünyesinde halen. Yani iki yıldır liseli çocuklarla beraberler. Hocalarının bir kısmı lise öğretmeni. Öğretmen devamsızlıkları had safhada. Seviyelerine inemiyorlar. Sınıflar 47 kişi. İmam Hatip Dersi ile ilgili kitapların bir kısmı eksik. Biz bu olayı destekledik ve gönderdik. Kötü mü ettik. Kötü yanları varsa eleştirince niye hemen tepki koyuyorsunuz. Bu yıl dershaneye gönderme ihtiyacı hisettim. Ne yapaydım. Ek bir eğitim almasını istemek kötü mü? Bide cemaatçilerin para toplamasını anlamadım. İmam hatipin meslek dersi öğretmenleri pekde cemaati sevmez. |
||
|
|
|
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|