12-19-2012, 01:39
|
#18
|
|
Siyasetle ilgilenmeniz anladığım kadarıyla türkiyenin yakın tarihi ve ak parti sevgisinden öte değil.
Bunuda siyaset bilmek olarak adlandırmak,büyük bir insafsızlık olur.
Zira dedem bile kat be kat daha iyisini yapabilir.
Biliyorum demiyorum ama şahsım adına bilmediğimin farkındayım.
Biz sadece uygulama pratiklerimizle kendimizi büyük düşünerler hissediyoruz.
Bugün kalkıp türkiyede parti sistemleri ,kadro partisi -kitle partisi nedir desem meclis dahi bilen insan sayısı nüfüsün meclisinde kendi icinde nüfusunun %1 ine ya tekabül eder ya etmez.Bizim slogandan öteye gecmeyen ezberlerimiz var o kadar.
Alıntı:
Mavera Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaslar bence cok yerınde bır durum.. Avrupa dada durum aynen böyle yani oto yollar,otobanlar ve köprüler özel sektör tarafından işletilir..
Şimdi siz çok basit olarak gelirler üzerinden hesap yapıyorsunuz ama anlaşmayı iyi okursak köprü onarım ve işletimde ihaleyi alanlara ait ve yaklaşık 1 ay sonara fsm onarıma girecek bunun maliyetı hakkında bilginiz var mı?
otobanlar, otoyollar devamli bakım ister ve buda oldukca külfetli bir durum devlet hem bu külfetten kurtuluyor hemde üstüne kiralama parası alıyor..
ve bu para sıcak para tabiki alanlar kerız değil kar yapacak ama olaya kısa vadeli bakarsak dogrusuda budur kaldıki oralar satılmıyor,kiralanıyor ve sartlar yerıne gelmezse devlet tekrar el koyabilir birde ücretlendirme öyle kafalarına göre olmuyor yıne şartları devlet belirliyor...
devlet aslında tren,metro,otobüs gibi ulaşıma önem vermeli ve modernize etmelıdır diye düşünüyorum...
|
Aynı şeyleri ido ve elektirik şirketleri özelleştirilmeden öncede düşünmüştük,hatta kendimizi bende başta olmak üzere inandırıp savunmuştuk.
Ama malesef sonra devamını getirmiyorum kötü bir deyimimiz vardır millet olarak ama o oldu.
Sadece olan giden millete ,oldu.Teşekkür ediyorum hükümetimize bizi bir kere daha kapitalizmin kucağına attı,bizde artık acımızdan kıvranırken kucakta,baronlarımız fetişist duygularını tatmin ededurur..
|
|
|