![]() |
#17 |
![]() Arkadaslar bence cok yerınde bır durum.. Avrupa dada durum aynen böyle yani oto yollar,otobanlar ve köprüler özel sektör tarafından işletilir..
Şimdi siz çok basit olarak gelirler üzerinden hesap yapıyorsunuz ama anlaşmayı iyi okursak köprü onarım ve işletimde ihaleyi alanlara ait ve yaklaşık 1 ay sonara fsm onarıma girecek bunun maliyetı hakkında bilginiz var mı? otobanlar, otoyollar devamli bakım ister ve buda oldukca külfetli bir durum devlet hem bu külfetten kurtuluyor hemde üstüne kiralama parası alıyor.. ve bu para sıcak para tabiki alanlar kerız değil kar yapacak ama olaya kısa vadeli bakarsak dogrusuda budur kaldıki oralar satılmıyor,kiralanıyor ve sartlar yerıne gelmezse devlet tekrar el koyabilir birde ücretlendirme öyle kafalarına göre olmuyor yıne şartları devlet belirliyor... devlet aslında tren,metro,otobüs gibi ulaşıma önem vermeli ve modernize etmelıdır diye düşünüyorum... |
|
![]() |
![]() |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|