|
|
|
|
#1 | |
|
Alıntı:
Sevgi azalan bazen doruk yapan değişken bir olgudur. Efendimize duyulan sevgi ile Allah' a duyulan sevgiyle başbakana duyulan sevgiyi bir tutarsan vay haline. Gerçek müslüman Osman Baydemir ile Barzaniyi kardeş kabul edense vay halinize. Mayayı sen bi kontrol et. Sayın Rahmetli Erbakan ihanet ve maya konularında yorum yapmış. Hem bu olayda olanı bozan cemaat değil, Sayın başbakan. Kusuru kendinizde arayınız. Dışarıda değil.
|
||
|
|
|
|
|
| Sayfayı E-Mail olarak gönder |
|
|
#2 | |
|
Alıntı:
Müslümanlığın temelinde kişilerden değil olaylardan nefret edilir,kardeşlik tanımının temeli budur. Sahabe dargın olduğu biri hakkında sorulan soruya ''ben ona değil onun yaptığı şeye kızarım,o huyunu terkedince yine kardeşimdir hemde ilk günki gibi'' buyurmuştur. Ne Hz Peygamber s.a.v , ne Sahabe r.a, ne Evliya-ı Kiram nede Ehli Sünnet mensupları sizin gibi kişilerden nefret etmezler yani. Müslümanlıkta bu iş böyle olur. Siyasi konuda tartışma yanlısı değilim çünkü bilmediğiniz gibi anlamıyorsunuzda. Bu münazaradan fayda değil zarar ederim düşüncesindeyim. |
||
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Alıntı:
Şimdi biri gelse başbakana değil yaptığı işe kızıyorum. Yaptığı işi terk etsin tekrar sevelim. Desek Hoca efendiyi sen çok mu takdir edeceksin, çok mu seveceksin. Bi anlayışı olan kuvvetli sensin di mi? Bu kelimelerinde bile küçük görme var. Ben daha ne diyeyim. |
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Alıntı:
Hoca efendi ile kastınız Sayın Gülen ise bilmenizi isterimki kendisinde hoca efendi demeyi gerektirecek bir kavram göremedim şimdiye kadar ve asla hoca efendi lakabını kullanmadım kendisi için. Evet siz istemedende olsa iftira attınız, onun sevgisi müslümanlara karşı asla eksilmedi. Öyle olsaydı eğer taifte kendisini taşlayanları asla affetmezdi, müşriklerden olup sonradan müslümanlığı seçenleride sevmezdi. |
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Alıntı:
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aslında sorularınıza yada youmlarınıza yorum yapmama kararı almıştım fakat bu konunun muallak olması bana ters geldiği için yazıyorum.
Siz yazınızda ''Maşallah ne güzel anlatmışsın. Efendimizin gönül koyduğu, sevgisini azalttığı, küstüğü insanlarda vardır.'' demiştiniz hatırlarsanız. Gönül koyduğu insanlar kimlerki? O ümmeti için kendini feda eden peygamberdir yüreği kaldırmaz. Fakat İslama yada edebe aykırı bir şeyle karşılaştığında kişiyi değil olayı sevmemiştir. Sahabe rivayetlerinde şöyle bir olay var. Bir adam Müslüman olmuş fakat vücudu dövmeler ile doluymuş Resulullah s.a.v adamı görünce; '' Şu adam iyi bir insandır fakat keşke onları sildirse'' buyurmuştur Sanırım kitabın ismi hayatüs-sahabeydi. Gördüğünüz gibi bu rivayette kişiye değil olaya dargınlık vardır. 2 müminin 3 gün dargın kalması. O öyle kibar bir insandıki bizler hayal bile edemeyiz. İnsanlara darıldı,küstü derseniz kendisi bu eylemi yapmadığı için iddianız iftira halini alır "Bir kişinin kardeşini üç günden fazla terkedip küs durması helâl değildir. İki Müslüman karşılaşırlar biri bir tarafa, öteki öbür tarafa döner. Halbuki bu iki mü'minin hayırlısı önce selâm vermeye başlayandır." Buhâri, Edeb, 62, İsti’zan, 9; Müslim, Birr, 23, 24, 28. Bu şartlarda küsebiliyor öylemi? |
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|