|
|
|
|
#1 |
|
Ya mutlaka tabi müttedeyyin kesim olan bizler için hoş olmayan bir mevzu.Fakat bazı kurumların özelikle muhafazakar kesim medyamızın stratejik özel planları vardır,bunlar herkes bilmeyebilir..Kaldı ki böyle bir konu yüzünden hüküm vermekte çok doğru olmazsa gerek.Bizler davamızın geneline bakalım.Ufak tefek sorunlara takılıp kalmıyalım.
|
|
|
|
|
|
|
| Sayfayı E-Mail olarak gönder |
|
|
#2 | |
|
Alıntı:
VERİLEN BU TAVİZLERİN NEYİN KARŞILIĞI O KARŞILIĞIN VERİLEN TAVİZE DEĞİP DEĞMEDİĞİ DEĞİLMİDİR VE BU İNCE HESAP KİMLER TARAFINDAN NE KADAR ÖZENLE YAPILIYOR SONUNDA KİM KARLI ÇIKIYOR ![]() |
||
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Alıntı:
(( Medyanın dindar kanadı ve Coca Cola'nın sıcak parası )) |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zaman ve Yeni Şafak okuyucularını kızdırdı
![]() Özellikle İsrail’in Gazze saldırısından sonra ülkemizde de büyük yankı bulan İsrail’e destek veren firmalara karşı boykot kampanyasından sonra bugün muhafazakâr çevreleri şok eden bir gelişme yaşandı. Muhafazakar çevrelere yakınlığı ile bilinen Zaman ve Yeni Şafak Gazeteleri bugünkü sayılarının (18 Nisan 2009) arka yüzünde tam sayfa olarak COCA COLA reklamı yayınladı. Reklamın sloganı olarak belirlenen “mutluluğa kapak aç” cümlesinin büyük puntolarla yazıldığı reklamda COCA COLA’nın satışlarının düşmesini önlemek için propaganda içerikli birçok cümle de reklam metni içinde kullanıldı. Özellikle muhafazakar çevrelerde büyük tepki toplayan ve İsrail’le ilişkileri sürekli konuşulan COCA COLA reklamının İsrail’in Gazze katliamı döneminde Filistin’e yardım kampanyalarında birçok yayın yapan Zaman ve Yeni Şafak gibi bir gazetelerde yayınlanması halkta ve hatta kendi okuyucuları arasında tepki ve şaşkınlıkla karşılandı. Kaynak: Ajans7/24 |
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|